woensdag 20 augustus 2014

Human Barbie!

In Oekraïne woont een meisje, pas zestien jaar oud, die noemt zichzelf de beste 'human barbie' te wereld. Daar moet je het wel mee eens zijn!

Zonder diëten, Photoshop of plastische chirurgie is het meisje echt een wandelende pop.
Volgens eigen zeggen boft ze met een goed figuur. Haar borsten zijn van zich zelf al groot, alleen vult ze ze op met een push up beha. Een dieet doet ze niet aan, ze eet gewoon wat ze lekker vindt. Daar ben ik stiekem wel jaloers op! ;-). Richi draagt gekleurde lenzen en veel make up. Haar moeder was actrice, daar leent ze pruiken van.

Lolita Richi, wonende in Kiev, zit nog op de middelbare school. Daar schijnt ze behoorlijk populair te zijn! Alle jongens vinden haar geweldig, alleen is dat niet wederzijds.

Wat vind jij?
Bron: Cosmopolitan






2 opmerkingen:

  1. Ik vind haar doodeng! Als ik haar zou tegenkomen zou ik denk ik wegrennen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!

    Ik heb je genomineerd voor de Sunshine Blogger Award! Kijk voor meer info op mijn blog (besomeonesunshine.blogspot.com)!

    Liefs Deborah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het lezen, jouw reactie is altijd welkom!