woensdag 19 februari 2014

De handtas; fashion item of zinnig object?

Een handtas. Ik gok dat elke vrouw er zeker één heeft. Misschien wel meer. Ik heb zelf een aardige verzameling thuis. Grote tassen, kleine tassen... Hele kleintjes voor een dagje uit.
Er bestaan zoveel verschillende modellen tassen, bij elke stijl past er wel één.

Een klein schoudermodel voor een dagje uit.




Een grotere variant.












Om nog maar niet te spreken over allerlei kleuren en prints. Een van de meest bekende is wel Oilily. De tassen en portemonnees hebben allemaal heerlijke en kleurrijke prints.

Oilily luiertas, handtas en schoudertas
Wat is jouw favoriet? Groot of klein? Zwart of drukke print?
 
En dan nog, waar gebruik je hem voor? Ik heb een zwarte die (naar mijn mening) overal bij past. Alles wat ik ooit maar denk nodig te hebben zit erin. Van een agenda tot pleisters, pennen en deodorant. Ik houd er van als tassen meerdere vakjes hebben, meestal is het al een rotzooi in de tas. Als alles in één grote ruimte gestopt wordt kan ik nooit meer wat vinden. ;-)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen, jouw reactie is altijd welkom!