vrijdag 28 februari 2014

Handgemaakt en hip!

In mijn zoektocht naar leuke en hippe dingen kom ik heel wat tegen. Mijn oog viel op een klein bedrijfje; Jamjay's. Er worden eigenlijk alleen handgemaakte spullen verkocht. Van bedrukte rompertjes tot speenkoorden, vlaggenlijnen en raamstickers.

Zoals deze vlaggenlijn bijvoorbeeld! Toch hartstikke leuk om als kind jouw eigen naam op een vlag te hebben. Maakt je verjaardag nóg leuker. En wat nog leuker is, volgend jaar verander je de leeftijd gewoon. Het getal is namelijk met klittenband bevestigd, dus je kunt hem heel wat jaren gebruiken.

 

 
Om nog even in een feeststemming te blijven laat ik je hier de raamstickers zien. Laat iedereen weten dat er iemand jarig is en er feest gevierd wordt met deze gepersonaliseerde raamstickers.



Rompers en shirts kunnen bedrukt worden met elke leuke tekst die je maar kunt verzinnen. Er zijn wat standaard teksten op voorraad, maar als jij een tekst hebt die je graag wil gebruiken (of naam bijvoorbeeld!) dan kan dat gemaakt worden. Dat is toch hartstikke leuk?
Je kunt ervoor kiezen om zelf een kledingstuk af te geven of het compleet te bestellen. Dit gaat in overleg met Jamjay's.


En verder nog speenkoorden, hoesjes voor het consultatie bureau boekje, labeldoekjes... Je kunt het niet verzinnen of alles is te verkijgen. Alles met of zonder opdruk van naam. Ik ben fan!

Wil je meer weten? Kijk dan bij Jamjay's om op de hoogte te blijven.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen, jouw reactie is altijd welkom!