zaterdag 22 februari 2014

Haartrends 2014, van pixiecut tot vlechten!

Omdat de vorige post over lang haar aardig vaak bekeken wordt leek het me leuk om er eens dieper op kapsels en haarmode in te gaan. Op het moment zie je veel echt korte kapsels, maar ook het lange haar zie je nog veel. In deze blogpost ga ik wat vertellen over de huidige haartrends.
  • De koperen kleur
 
Over de koperkleur valt weinig te vertellen. Jullie zullen allemaal ongetwijfeld weten wat het is. Zelf ben ik er erg gek op. Ik wil geen 'saaie' kleur, maar ook niet een te opvallend koppie. Deze kleur is dan perfect. Je kunt experimenteren met de kleur, wil je hem fel of wat rustiger? Het hele haar effen, wil je wat kleurverschil door highlights of zelf een ombré look? 



  • De lange bob
Jennifer Lopez
Jennifer Aniston 

 De lange bob zien we ook al een tijdje. Ik vind het een lieflijk kapsel waar je toch veel kanten mee op kan. Je kunt hem strak stijlen of juist met een carmenset wat meer volume en beweging geven. De lange lok is hier mooi mee te combineren, en uiteraard de koperkleur ook!
  • Vlechten
De opvlecht

Vissengraat

 
Vlechten. Er zijn er zoveel, en je blijft ze zien. Een wat rommelige vlecht met veel textuur is wel mijn favoriet. Een vissengraat of een 'gewone' vlecht aan de zijkant, die pas halverwege begint.
  • Volle, rechte pony

De volle pony is hier ook een favoriet. Bij mooi dik en stijl haar vind ik hem geweldig staan! Niet te kort, het liefst zelfs wat aan de lange kant. Het staat mooi als je je haar los draagt maar ook als je een staart maakt, een losse of een strakke. Voor een nonchalant effect laat je aan de voorkant wat plukken los. Eventueel kun je voor het vast steekt met de carmenset wat beweging in de punten creëren.
  • Het pixie kapsel
Emma Watson



Miley Cyrus
 
Last but not least, het pixie kapsel! Denk aan Miley Cyrus, Pink, Rihanna, Emma Watson. Gedurfd, maar erg stoer. Er zit best veel variatie in, sommige hebben het zelf opgeschoren. Een kuif zie je ook veel, maar ook de voorkant word wel plat gedragen. Ik vind het een vrouwelijk en stoer kapsel. Mooie kort blond haar en felrode lippen ala Miley, dat is toch geweldig?
  

En welke is jouw favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen, jouw reactie is altijd welkom!