dinsdag 4 februari 2014

Het dragen van shawls.

Het is de bedoeling dat we straks weer richting het voorjaar gaan, dus dan is het er te warm voor. Persoonlijk vind ik het erg jammer, ik ben gek op shawls! Bij bijna elke kledingcombinatie kan ik wel een leuke shawl vinden. Er zijn ook zoveel manieren om ze te dragen, ik raak er nooit op uitgekeken. Laatst heb ik dit plaatje op de Facebook pagina van Best Impression geplaatst met wat leuke ideeën.
Wat ik zelf erg leuk is dat er ontelbaar veel verschillende kleuren, prints en lengtes te verkrijgen zijn. De snor is een tijdje behoorlijk populair geweest, net zoals de Amerikaanse vlag. Zelf houd ik van wat rustigere kleuren; beige, grijs, zwart...
 
Via Facebook verloot ik een shawl als ik 250 likes heb behaald, je kunt kiezen uit de blauwe en de beige. Als je mee wilt doen kijk dan op onze pagina!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen, jouw reactie is altijd welkom!